p l a n e r

 Fredag = Jullovet börjar, skönt som fan! Vara och sova över med bella & klä julgranen hemma hos mig, kul.

 Lördag = Sova länge (?), fixa mig och sen åka skridskor med bella, skit kul och var över 1 år sen jag åkte sist! :) Sen på kvällen så får jag se vad som händer

 
Söndag = Städa mitt rum, kompisar (ngn som vill?)

Såhär kommer min helg väl ungefär se ut, kommer säkert ploppa in något annat också! Sen på söndag så kan jag ju va uppe länge, ingen skola ju. Så skönt med jul lov som börjar redan om två dagar.. O-M-F-G vad tiden går snabbt, den går fööööör snabbt :p

Vad ska ni göra till helgen?


Kommentarer
Postat av: luckeboi

Får också jullov på fredag. Ska bli så skönt :D

2009-12-16 @ 22:12:08
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0