2010


Jag på nyår! :)


Hej bloggen!
Jag vet att jag inte har uppdaterat på bloggen på skit länge, men har verkligen inte orkat eller haft tid. Har ju varit mycket med att bestämma på nyår, varit med kompis osv! Men nu så är jag taggad så nu börjar jag uppdatera som vanligt igen, känner att jag börjar bli sugen på det igen! :)


Nyår var väldigt lyckat iallafall, jag var hemma hos Isabell med Felice. Vi hade skit kul, somnade nog inte föräns fem. Tack för ännu en bra nyår tjejer! ♥


Iallafall så sitter jag här på Isabells dator. Bella och Felice kollar på tv och vi ska snart ut och träffa en killkompis till Felice. Kul! :)


Hoppas ni får ett superbra 2010 ;) - bara två år kvar till jordens undergång. Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0